Saturday, March 12, 2011

i'm trying to fix everything...


aku sedar lately aku selalu post pasal cinta. korang mesti bosan bace kan? tapi aku tak kisah. ni blog aku, bukan blog korang.. hehe.. makin banyak problem yang timbul antara aku dan si dia. semuanya berpunca since new year aritu. dengan kemunculan seorang gadis yang bernama SAARA, semuanya jadi berubah.. aku angin satu badan bile dengar name tu. perempuan tu memang bikin panas je. ade ke patut die suruh aku break dengan azrun?? omg omg! kau sape nak suruh aku break semua?? aku ade kacau hidup kau ke?? yang aku lagi panas bile die cakap one day, if azrun tak dengan die for sure dengan perempuan lain. hello perempuan, if nak cakap sumtin, better pikir dulu kot?? sumpah aku sedih bile aku lalui keadaan ni.. berat sungguh dugaan yang aku alami..

cerita ni bermula pada 1.1.2011. azrun dengan membe die nak pegi cosmo world, so dorang mintak aku jage handphone, wallet dorang. aku tak tau knape aku tak nak ikut. time tu aku memang macam takde mood. lepas dorang dah masuk cosmo world, aku lepak dekat tepi entrance cosmo world sebab aku nak tengok dorang camne kat dalam tu. hepi sangat dorang sampai babai aku nak tunjuk dorang hebatlah boleh masuk dalam tu. hehe.. tak lame lepas tu, aku decide nak duduk dekat tingkat atas times square atau name singkatannye TS. aku tak tau macam mane aku tergerak hati nak tengok handphone si pijoe iaitu membe azrun. aku nak tengok gambar dalam handphone die. aku belek-belek gambar dekat handphone die. tibe-tibe ade 1 gambar yang buat air mate aku tibe-tibe keluar. gambar azrun dengan seorang perempuan. tangan azrun dekat atas bahu perempuan tu. omg!! betul ke ape yang aku nampak?? time tu tangan aku menggeletar.. aku hilang arah macam orang dah hilang segala-galanya.. aku terus call zulfuadi, kawan azrun sebab aku nak tau hal sebenar. aku menangis tak ingat dunia sampai zul risau pasal aku.

setelah beberapa jam aku tunggu, azrun datang dekat aku. aku tak cakap sepatah pun dengan die. aku menangis non stop sebab sedih sangat dengan ape yang aku nampak. die terkejut knape aku tibe-tibe jadi camtu. aku tanya die pasal perempuan dalam gambar tu. die explain perkara sebenar kat aku yang gambar tu gambar lame. tapi aku masih tak puas ati sebab aku tak tau smua cerita sebenar. aku hanya mampu percaya dengan explanation die. semua kawan die aku tanye pasal hal ni. aku bukan tak nak percaya. tapi susah untuk terima benda ni smua. ape yang buat aku lebih geram, perempuan tu dok mesej azrun & siap sound aku dekat facebook. sampai hati perempuan tu buat dekat kaum sejenis die camni.

aku cube untuk lupekan semua masalah ni, tapi hubungan aku dengan azrun makin hari makin retak. kiteorang dah tak macam dulu. semuanya dah lain. die pun susah nak call aku. aku tau aku selalu marah die, aku selalu moody. tapi aku nak die tau, aku nak semuanya macam dulu. kiteorang penah clash lepas spm & cpel balik taun lepas. die dah bersusah-payah nak dapatkan aku balik. macam-macam cara dia dah buat untuk tawan hati aku balik. selama 2 tahun die berusaha. aku rase rugi kalau kiteorang berpisah. aku sayangkan die, aku tak nak berpisah lagi. cukuplah sekali, aku tak nak berpisah buat kali ke-2 =(


No comments: