Monday, December 20, 2010

setelah sekian lame menyepi..

lme btul aku xupdate blog.. hurm.. let's get it started :) arini cm ari2 lain.. bosan gle kot time cuti sem ni.. xtau nk wtpe.. asyk mkn tdo, mkn tdo.. mngemukkan bdan je.. huh.. ble ah nk kurus cmni kn.. mcm2 prubahan dlm life aku.. aku smakin epi dgn si dia.. :) even ktorg sllu gado, but alhmdulillah smuanye ok.. bout study plak, alhmdulillah aku lulus smua sbject utk sem ni.. aku ni pelik skitt.. org nga stdy, aku bole plak tdo.. hope, sem dpn aku akn stdy btul2.. aku nk success.. even byk dugaan yg aku kene tempuhi, tp i'ALLAH aku akn usahe dgn lbih gigih.. aku xnk hampakan fmly aku.. siblings aku smua success.. aku nk jd mcm dorg.. abg aku yg 2nd da dpt keje as consultant kt MICHAEL PAGE.. aku nk jd cm die.. :) xlame lg, sem bru akn bmule.. aku kene prepare mental n physical aku.. cheewah.. cm nk g bperang plak kn.. :D aku nk mulekan hdup bru.. byk pngalaman yg aku da alami slame aku mnyepi ni.. aku xnk toleh ke blakang lg.. aku nk lpekan kisah lme aku.. aku yakin die bhagia dgn gf bru die.. n aku pon bhagia dgn bf aku skrg ni.. :)

3 comments:

miss wany said...

sape bf kau skunk ? bkn azrun ke ?

ryanna aida said...

yup2.. azrun.. yg aku ckp bhagia ngn gf die tuh ex aku.. huhu..

miss wany said...

laaa yeke ? ingtkan kau tuju tok azrun. haha